Defenzo - ładowarki do aut elektrycznych - Defenzo wallbox ac7

Defenzo Wallbox AC7

Wygodne i bezpieczne ładowanie aut elektrycznych

Defenzo Wallbox AC7 to funkcjonalny zasilacz do ładowania aut elektrycznych i hybryd plug-in, dzięki któremu naładujesz samochód bezpiecznie, wygodnie i wydajnie. To niezawodna i funkcjonalna ładowarka do aut elektrycznych, przystosowana do bardzo intensywnej eksploatacji, dzięki której stworzysz własną stację ładowania pojazdów w swoim domu, garażu czy firmie. Defenzo Wallbox AC7 pracuje z maksymalną mocą 7,4 kW, co pozwoli Ci naładować samochód do trzech razy szybciej niż standardowa ładowarka (zazwyczaj dołączana do auta). Defenzo Wallbox wyróżnia się najwyższym poziomem bezpieczeństwa, intuicyjną i łatwą obsługą oraz szczelną i wytrzymałą konstrukcją.

  • Wysoka wydajność Maksymalna moc ładowania tego modelu wallboxa wynosi 7,4 kW.
  • Kompatybilność z większością samochodów Ładowarka pasuje do każdego auta elektrycznego i hybryd typu plug-in, wyposażonych w złącze Type 2 (to najpopularniejsze złącze dostępne na rynku).
  • Zintegrowany kabel ładujący Defenzo Wallbox AC7 ma wbudowany wysokiej jakości kabel z wtyczką Type 2 o długości 5 metrów. Dzięki temu możesz rozpocząć korzystanie z wallboxa zaraz po jego zamontowaniu, bez konieczności doboru dodatkowego przewodu ładującego.
  • Działanie w każdych warunkach Szczelna i wytrzymała obudowa Defenzo Wallbox AC7 zapewnia odporność na nagłe skoki temperatury, opady deszczu oraz wysoką wilgotność, co pozwala na montaż ładowarki zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku.
  • Łatwość obsługi Ładowanie samochodu z wykorzystaniem wallboxa Defenzo jest bardzo proste - wystarczy wpiąć wtyczkę do gniazda samochodu elektrycznego.
  • Pełna kontrola W zestawie znajduje się komplet kart RFID, które zapewniają pełną kontrolę dostępu do ładowarki.
  • Minimalistyczny wygląd Defenzo Wallbox AC7 został stworzony z wysokiej jakości materiałów.

Dane techniczne

Ten produkt jest zgodny z normą IEC61851-1 (Ed3.0) dla trybu 3.

Model Defenzo Wallbox AC7
Klasa ochrony IEC Klasa I
Interfejs 5 m kabel z wtyczką żeńską TYP 2 (IEC 62196)
Napięcie i prąd znamionowy 230 V AC 50/60 Hz – 1 faza 32 A
Maksymalna moc ładowania 7,4 kW
Wymagany wyłącznik na sieci elektrycznej 2P - 40 A MCB TYP C
Wymagany zewnętrzny wyłącznik różnicowoprądowy na sieci AC 42P - 40 A - 30 mA RCCB Typ-A
Wymagany kabel elektryczny 3 x 6 mm (< 50 m)
Wymiary zewnętrzne: Ø 13-18 mm

Autoryzacja

RFID ISO-14443A/B i ISO-15693

Specyfikacja ogólna

Materiał Plastik
Wielkość produktu 315 mm x 460 mm x 135 mm
(szerokość x wysokość x głębokość)
Wymiary (z opakowaniem) 405 mm x 530 mm x 325 mm
(szerokość x wysokość x głębokość)
Waga produktu 5,5 kg dla modelu z kablem (3 fazy)
Waga z opakowaniem 7,6 kg dla modelu z kablem (3 fazy)
Wymiary kabla zasilającego AC dla wersji 1 fazowej Ø 13-18 mm

Specyfikacje techniczne dotyczące środowiska

Klasa ochronności Stopień ochrony IP54 - odporny na deszcz i pył
Zabezpieczenie przed uderzeniem IK10 - solidna obudowa odporna na uderzenia ręką lub przedmiotem
(opcjonalny wyświetlacz posiada ochronę IK08)
Warunki użytkowania Temperatura -35°C do 55°C (bez bezpośredniego działania promieni słonecznych)
Wilgotność 5% - 95% (wilgotność względna, bez skraplania)
Wysokość 0 - 4000 m
Warunki przechowywania Temperatura -40°C do 80°C
Wilgotność 5% - 95% (wilgotność względna, bez skraplania)
Wysokość 0 - 5000 m

Do 3 razy szybciej!

Defenzo Wallbox AC7 naładuje Twój samochód nawet 3 razy szybciej niż standardowa ładowarka!

Dzięki niemu w pełni naładujesz baterię samochodu wtedy, kiedy śpisz lub pracujesz, dlatego wallboxy Defenzo to idealne rozwiązanie do stworzenia stacji ładowania pojazdów w domu, garażu czy firmie.

Volkswagen ID.3

bateria 45 kWh

Defenzo Wallbox AC7

6 h

gniazdko domowe

20 h

Fiat 500e

bateria 21 kWh

Defenzo Wallbox AC7

6 h

gniazdko domowe

9 h

smart EQ fortwo

bateria 16,7 kWh

Defenzo Wallbox AC7

2,5 h

gniazdko domowe

7 h

Opel Mokka-e

bateria 45 kWh

Defenzo Wallbox AC7

6 h

gniazdko domowe

20 h

* Przy obliczaniu czasu pełnego naładowania samochodu przyjęto uproszczony model obliczeń zakładający m.in. maksymalną prędkość ładowania na każdym poziomie naładowania baterii.