Gwarancja
Przejdź do formularza gwarancyjnego i otrzymaj pomoc techniczną
- VIDIS SA z siedzibą w Bielanach Wrocławskich, ul. Logistyczna 4, 55-040 Bielany Wrocławskie, zwana dalej „Gwarantem”, udziela gwarancji na urządzenia marki Defenzo, zakupione na terytorium Unii Europejskiej, zwane dalej „Produktem”.
- Uprawnionym z tytułu gwarancji jest podmiot, który dokonał zakupu Produktu na użytek własny, działający w charakterze konsumenta w rozumieniu art. 221 ustawy – Kodeksy cywilny (Dz.U.2017.459 t.j. z dnia 2017.03.02), zwany dalej „Kupującym”.
- Gwarancja udzielana jest na okres 2 lat.
- W okresie gwarancji Gwarant zobowiązuje się do usunięcia wad lub wymiany Produktu na wolny od wad. W przypadku braku możliwości przeprowadzenia naprawy lub wymiany Produktu, Gwarant zobowiązuje się do zwrotu zapłaconej ceny w terminie 60 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
- Gwarancja obejmuje jedynie wady fizyczne powstałe z przyczyn tkwiących w Produkcie.
- Gwarancją nie są objęte wady powstałe z innych przyczyn, za które Gwarant nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności:
- wypadki zaistniałe podczas transportu i przeładunku, w tym uszkodzenia,
- uszkodzenia lub wadliwe działanie spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub nadużywaniem Produktu, niedbałością Kupującego lub stosowaniem Produktu niezgodnie z instrukcją obsługi,
- zastosowania Produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem,
- błędów projektowych instalacji, nieprawidłowego doboru Produktu,
- nieprawidłowego montażu, konserwacji, magazynowania i transportu,
- uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania nieoryginalnych lub niezgodnych z zaleceniami producenta akcesoriów i materiałów,
- uszkodzeń powstałych w wyniku zdarzeń losowych (np. przepięć w sieci energetycznej, nieprawidłowego napięcia zasilającego, podłączenia Produktu do nieuziemionego gniazda zasilającego itp.) i siły wyższej (np. powódź, pożar, wyładowania atmosferyczne, korozja itp.).
- Gwarancja nie obejmuje opakowania Produktu, części podlegających normalnemu zużyciu oraz części i materiałów eksploatacyjnych.
- Gwarancja nie obejmuje wykonywanych przez Autoryzowany Serwis czynności takich jak: konfiguracja urządzenia, czyszczenie i konserwacja, okresowy przegląd. Wymienione usługi są wykonywane odpłatnie.
- Kupujący traci uprawnienia z gwarancji w przypadku, gdy stwierdzono:
- dokonanie dostrojenia lub naprawy Produktu przez osoby nieuprawnione,
- naruszenie plomb gwarancyjnych,
- niekompletność Produktu,
- zmianę, usunięcie lub zatarcie numerów seryjnych Produktu wskutek czego stały się nieczytelne,
- jakiekolwiek modyfikacje Produktu.
- Wady Produktu zostaną usunięte przez Gwaranta w terminie ustalonym z Kupującym, nie dłuższym jednak niż 14 dni roboczych od doręczenia Gwarantowi Produktu.
- W przypadku konieczności zamówienia części zamiennych lub wykonania nietypowej naprawy, Gwarant zastrzega sobie prawo do wydłużenia okresu usunięcia wady, nie dłużej jednak niż 60 dni.
- Gwarant nie jest zobowiązany do dostarczenia Kupującemu zastępczego urządzenia na czas trwania procedury reklamacyjnej.
- Realizacja uprawnień gwarancyjnych dokonywana jest na podstawie przedłożenia dowodu zakupu Produktu.
- Kupujący zobowiązany jest zgłosić wadę wraz ze szczegółowym opisem problemu technicznego za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej www.defenzo.pl
- W celu doręczenia Gwarantowi wadliwego Produktu Kupujący zobowiązany jest oznaczyć przesyłkę numerem RMA nadanym Kupującemu przez Gwaranta po zgłoszeniu reklamacji.
- Odpowiedzialność za koszty transportu i organizację odbioru Produktu od Kupującego ponosi Gwarant.
- Za prawidłowy demontaż, opakowanie i dostarczenie Produktu do Gwaranta odpowiada Kupujący.
- Gwarant zastrzega sobie prawo do obciążenia Kupującego poniesionymi kosztami procedury reklamacyjnej, w przypadku, gdy Produkt okaże się sprawny lub uszkodzenie nie jest objęte gwarancją.
- Wymieniony wadliwy Produkt lub jego część stają się własnością Gwaranta.
- Wszelkie spory wynikłe pomiędzy Gwarantem a Kupującym z tytułu udzielonej gwarancji będzie rozpatrywał sąd powszechny właściwy ze względu na miejsce siedziby Gwaranta.
- Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza i nie zawiesza uprawnień kupującego z tytułu niezgodności rzeczy sprzedanej z umową.
Formularz gwarancyjny
Krok 1
Wypełnij formularz
Prosimy o wypełnienie poniższego formularza. Prosimy o szczegółowe opisanie problemu, co pozwoli nam szybciej zaproponować odpowiednie rozwiązanie.
Szczególnie pomocne będą dla nas zdjęcia lub film prezentujący problemem.
Krok 2
Poczekaj na kontakt
Nasze produkty objęte są gwarancją door-to-door. Po wypełnieniu formularza otrzymasz mailowe potwierdzenie rejestracji zgłoszenia z numerem RMA oraz instrukcjami dalszego postępowania.
Uwaga! Serwis przyjmuje tylko przesyłki zarejestrowane i oznaczone numerem RMA. Brak oznaczenia przesyłki numerem RMA może spowodować odmowę przyjęcia przez serwis lub opóźnić realizację zgłoszenia.
Krok 3
Otrzymaj sprawne urządzenie
Serwis rozpatrzy zgłoszenie i w uzasadnionych przypadkachnaprawi lub wymienisprzęt na nowy.
Formularz zgłoszenia awarii
Serwis VIDIS SA
ul. Logistyczna 4,
55-040 Bielany Wrocławskie
tel: +48 71 33 880 20
email: serwis@vidis.pl
Serwis czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00